본문 바로가기

음악/노래/Our Lady Peace

Our Lady Peace - Let Me Live Again



Our Lady Peace


Somethingness 8번 트랙


Let Me Live Again


Verse 1

Things feel different today.

오늘은 뭔가 다르게 느껴지네요

I wonder where you are, I wonder how you’ve been.

당신이 어딨는지, 뭘 하고 있는지 궁금해요

Life keeps catching up with me.

삶이 계속 날 힘들게 하네요

Would you open up your heart, if I find the right words to say?

내가 적절한 말을 찾는다면, 당신은 마음을 열어줄건가요?


Verse 2

I can’t forgive my own mistakes.

난 내 실수를 용서할 수가 없어요

Did I always say too much, or never say enough?

내가 너무 말이 많았나요, 아니면 너무 부족했나요?

I try to drink this pain away.

술에 취해 이 아픔을 잊어보려고 해요

All these memories of us, will surely turn to rust.

우리가 함께한 이 기억도 언젠간 분명 빛이 바래겠죠


Chorus

If I find the right words to say, would you let me live again?

내가 적절한 말을 찾는다면, 당신은 다시 내게 삶을 줄건가요?

If I find the right words to say, would you let me live again?




이번 곡은 그저 그렇습니다. 뭐 다른 뜻이 있을것 같지도 않은 밋밋한 이별 후회 노래네요ㅋㅋ

'음악/노래 > Our Lady Peace' 카테고리의 다른 글

MOON VS SUN - Lowlight  (0) 2019.02.14
Our Lady Peace - Last Train  (0) 2018.02.27
Our Lady Peace - Missing Pieces  (0) 2018.02.25
Our Lady Peace - Ballad of a Poet  (0) 2018.02.24
Our Lady Peace - Head Down  (0) 2018.02.23